poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wielki powrót?

Witajcie!
Zapewne nie zauważyliście mojej nieobecności... A ona jednak była. :)
Dlaczego nie ma rozdziału już dwa miesiące? 
Powiedzmy, że poniosły mnie wakacje, których z pewnością nie zapomnę. ♥ Z przykrością je będę żegnać, chyba jak każdy. 
Ale...
Koniec wakacji - początek roku, oznacza też mój powrót w progi bloga! Cieszy się ktoś? Więc, gdy tylko ogarnę do końca rzeczy związane ze szkołą, poświętuje urodziny i w ogóle parę spraw to będę już systematycznie (oczywiście na miarę możliwości i wolnego czasu) dodawać kolejne sceny "z życia" bohaterów. 
Korzystając z okazji - Dziękuję za 15 komentarzy do rozdziału szóstego, jak na razie jest to ich największa liczba. Swoją drogą mam nadzieje, że się będzie zwiększała, zarówno jak i liczba czytelników. I hope... :) 

Tak, jest jeszcze sprawa dotycząca historii. Jak wiecie główni bohaterowie mają po 16 lat, więc nie chcę byście mieli mi za złe, dziwne - fakt, że w pewnym momencie zostanie dodane "2 lata później" czy coś w tym stylu. Chcę bardziej urozmaicać opowiadanie, a jak wiecie 16-nastoletni ludzie nie mogą wszystkiego, co też to ogranicza. Myślę, że nie będzie z tym problemu? :) 

A! Jeszcze jeśli ktoś z Was chciałby mnie odnaleźć na twitterze, to niestety nie zrobi tego z linków podawanych wcześniej, ponieważ zmieniłam nazwę. Teraz możecie mnie znaleźć jako @luvmyzgred oraz na asku - AwwMyHoran .

Kocham, wasza @luvmyzged x 
PS. Do zobaczenia przy siódmym rozdziale! Oraz zapraszam do komentowania. ;3

1 komentarz:

  1. Już się wystraszyłam że nie żyjesz. Ale na szczęście daj znak życia.xD no to teraz czekam na nowy rozdział:-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. Dla Ciebie to tylko dwie minuty. Dziękuję jeżeli coś napiszesz. xo :)